Miks valida SMSRaha?
- Krediidikonto alates 1,9% kuus. Esimene tagasimakse 3 kuu pärast.
- Maksepuhkus kuni 6 kuud
- Teenus on saadaval 24/7
Ettevõte | Skoor | Summa | Periood | KKM | |
---|---|---|---|---|---|
SMSRaha |
200 - 15000€ | 1 - 72 kuud | 32,25 - % | ᐈ Taotle kohe |
Summa | 200 – 1 000 € |
Periood | 1 – 36 kuud |
Raha | pangaarvele või sularahas |
Summa | 300 – 5 000 € |
Periood | 12 – 60 kuud |
Lepingutasu | 0 € |
Summa | 500 – 15 000 € |
Periood | 6 – 72 kuud |
Summa | 500 – 7 500 € |
Periood | 3 – 60 kuud |
Vanus | alates 18 a. |
Kodakondsus | Eesti kodanik või Eesti elamisloaga välismaalane |
Igakuine sissetulek | kohustuslik |
Tuvastamine | kohustuslik |
Summa | 700€ |
Periood | 12 kuud |
Krediidi kulukuse määr | 32,25% |
Maksad kokku | 804,68€ |
Intressimäär | 17,89% |
Lepingutasu | 35 € |
*Pakutavad tingimused olenevad Sinu individuaalsest olukorrast.
Ettevõte | Placet Group OÜ |
Registrikood | 11198910 |
KMKR | EE101091950 |
Arved |
|
Turundusinfo | https://turundusinfo.ee/et/ettevote/11198910-PLACET-GROUP-OÜ |
Aadress | Fr. R. Kreutzwaldi 4, Tallinn |
Tööaeg |
|
E-post | [email protected] |
Telefon | +372 6 63 0110 |
Ei, laenu saab suunata ainult Teie isiklikule pangakontole.
Juhul kui olete püsiklient, laekub raha Teie arvelduskontole kohe peale laenukomitee positiivset otsust.
Kui olete aga uus klient, tuleb Teil läbida iseteeninduses isikutuvastuse protseduur ja pärast seda kantakse raha Teie arvelduskontole ühe tunni jooksul.
Juhul kui taotlete laenu esimest korda, siis võite esitada taotluse summas kuni 1000 €. Seejärel tutvub laenukomitee kõikide Teie avaldustega personaalselt.
Kui olete tagastanud Teile antud laenu, siis võite teistkordselt esitada taotluse summas 1000 €.
Taotlusi vaadatakse läbi tööpäevadel kella 8.00 kuni 22.00. Puhkepäevadel ja riiklikel pühadel kella 9.00 kuni 21.00.
Laenutaotlusi võetakse vastu ööpäevaringselt.
Samuti saab taotlusi vormistada meie Tallinna esinduses tööpäeviti kella 8.00 kuni 20.00, puhkepäevadel ja riiklikel pühadel kella 10.00 kuni 20.00.
Esimesel korral peab laenu saamiseks klient läbima isikutuvastuse protseduuri iseteeninduses. Isiku tuvastamiseks sobivad: ID-kaart, pass ja juhiluba.
Laenu saamiseks tuleb Teil esitada laenutaotlus Iseteeninduse kaudu enda profiili alt, logides eelnevalt Iseteenindusse sisse, või helistades numbrile 6630110. Kodulehe kaudu tehtud laenutaotluste puhul võtab meie klienditeenindaja Teiega ise ühendust ja selgitab, kuidas käituda edasi.
Uutel klientidel tuleb eelnevalt ennast registreerida.
Võimalik, et Te ei ole täitnud komitee kõiki nõudeid. Samuti on võimalik, et Teie avaldus on veel komitees läbivaatamisel. Palume Teil meiega ühendust võtta, et leiaksime kiirelt viivituse põhjuse.
Samas palume Teil kontrollida kontaktandmete õigsust. Võimalik, et meil ei õnnestunud Teiega ühendust saada, kuna Teie kontaktandmed ei olnud õiged.
Kui Teie andmed on Maksehäireregistris, siis me ei saa Teile finantsteenuseid osutada.
Laenukomitee vaatab iga avalduse personaalselt läbi. Laenu andmisest keeldumise põhjuseid võib olla mitmeid.
Laenu andmisest keeldutakse muuhulgas järgmistel põhjustel:
Võimalik, et Te ei ole täitnud komitee kõiki nõudeid. Palume Teil meiega ühendust võtta, et saaksime võimalikult kiiresti viivituse põhjuse välja selgitada.
Kui Teil ei ole võimalik iseteenindusse siseneda, siis on võimalik, et sisestasite valed isikuandmed (isikukood või parool). Kontrollige, kas kirjutasite isikukoodi õigesti ja sisestage uuesti parool. Kui kirjutasite isikukoodi õigesti, kuid Te ei saa sellegipoolest iseteenindusse siseneda, tellige endale uus parool peale isikukoodi sisestamist parooli taastamise leheküljelt. Uus parool saadetakse Teie poolt registreerimisel sisestatud e-posti aadressile ning sõnumiga Teie telefonile.